Fuck what they say, just be yourself.

Skriver ifrån datorn denna gång.. som jag inte har gjort dem senaste gångerna. Inte skrivit på ett tag, eller la in en bild igår, men det var inte direkt mycket och skrev ett inlägg för någon kväll sen men råkade göra något med datorn så alla knappar slutade att fungera och orkade inte starta om den. Så det blev inget publicerat. 
Bilden jag la in igår såg förjävlig ut, ehehe .. Hade toning i håret, tonat det rött nu. Syns inte på bilderna märkte jag, men de syns i verkligheten. Tog några bilder med camen, men de syns inte de ser bara brunt ut eller det är inte riktigt jätte rött, men lite rött i :) 

Haft fullt upp hela veckan med läxor så de har inte funnits tid till att skriva, så la bloggen åt sidan under tiden. Har haft matte prov idag hann inte göra klart de eftersom vi hade matte sista lektionen och bussen går fem min efter vi slutat så får alltid gå fem min innan vi slutar så jag får göra klart det i morgon i stället. Har även tyska prov tills i morgon som jag försökt att lära mig, men det går inte så bra som jag hoppats på. Skit också!
Men ska göra några moppetester nu sen ta tag i tyskan, har mest tagit det lugnt nu efter skolan. Har kännt mig väldigt yr, gör det fortfarande men måste ta tag i tyskan o försöka lära mig dem där meningarna osv. 

Ha en fortsatt bra dag, helg i morgon också ju. Illgött! 
// Rebecka 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0